http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/378635fitmagazyn1.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/437703fit_magazyn_2.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/188513fitmagazyn3.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/464979fitmagazyn4.jpglink

Fit mama z brzuszkiem

DrukujEmail

Aktywna ciąża

Zanim kobieta po raz pierwszy zajdzie w ciążę, nie jest w stanie wyobrazić sobie, jak bardzo zmienia się jej ciało w czasie dziewięciu miesięcy. Niektóre kobiety dostrzegają pierwsze zmiany bardzo szybko np. powiększone i wrażliwe na dotyk piersi lub poranne mdłości. W pierwszych trzech miesiącach ciąży, wiele kobiet odczuwa również ciągłe zmęczenie i senność. Dlatego, aby temu zaradzić potrzebny jest delikatny ruch.

Pamiętaj jednak, że ciąża nie jest okresem wyrabiania sprawności fizycznej, tyczy się to zwłaszcza kobiet które będąc w ciąży kompletnie tego nie odczuwają. Jeśli przed zajściem w ciąże trenowałaś jakąś dyscyplinę sportu lub dużo ćwiczyłaś, możesz spokojnie kontynuować ćwiczenia przystosowując ciało do nowych warunków. Jeśli natomiast nigdy nie ćwiczyłaś, a ciąża przebiega prawidłowo to najlepszy moment aby zacząć zabawę z fitnessem.
Szeroki przysiad. Rozstaw nogi szeroko, stopy i kolana ustaw na zewnątrz. Ręce oprzyj na biodrach (A). Zrób powoli przysiad w dół (B). Powtórz ćwiczenie 8- 10 razy. Szerokie przysiady wzmacniają mięśnie ud i wspaniale modelują również pośladki.
Unoszenie nogi. Połóż się na lewym boku, lewą ręką podeprzyj sobie głowę, a lewą nogę ugnij w kolanie. Ciało ułożone jest w pozycji tak, aby biodro znajdowało się nad biodrem. Prawa noga wyprostowana(C). Weź wdech i na wydechu podnieś wolno nogę do góry (D), (cały czas pilnuj aby biodro znajdowało się nad biodrem). Powtórz ćwiczenie 20 razy, przy ostatnim podniesieniu utrzymaj nogę w górze przez minimum 4 głębokie oddechy. Powtórz wszystko na drugą nogę. Ćwiczenie to mobilizuje do pracy zewnętrzną część uda, czyli miejsce, które wykazuje skłonność do tworzenia „grudek tłuszczu” .

Larafit, Fitness klub, Fit Magazine, aerobik, joga, Tomaszów Lubelski, Zamość, Szkoła rodzenia, Dieta, Dietetyk, Porady dietetyczne, odchudzanie, taniec