http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/476727zmieniamy_zycie.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/7860913.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/8451372.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/1935264.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/4383325.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/6344146.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/404829fitmagazyn3.jpglink

TABATA KETTLEBELL

DrukujEmail


TABATA KETTLEBELL

Zasada jest prosta – ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii.

W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie jak najszybciej.

Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczenia które angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała.

Trening Tabata na sto procent możliwości !!!

Najważniejsza zasada to ćwiczymy na maksa. Nie możemy się oszczędzać, nie zwalniamy, nie oszukujemy samego siebie, nie wydłużamy odpoczynku!

Kettlebell to tradycyjny rosyjski odważnik, który wygląda jak kula armatnia z uchwytem. Był używany już na początku dwudziestego wieku w celu usprawnienia siły i wytrzymałości całego ciała. Celem było wytrenowanie ciała, które w efekcie miało być silne, a przy tym smukłe i atletyczne.

Trening z kettlebells wcale nie pobudza jedynie ramion.
Oczywiście kettle trzymamy w rękach, ale cała siła generowana jest przez biodra, nogi, pośladki.
Podstawowe ćwiczenie z kettlebells, czyli swing (zobacz poniżej, jak go zrobić), jest bazą do innych ćwiczeń (np. do snatch, czyli podnoszenie obciążnika jedną ręką nad głowę).
W obu tych ćwiczeniach siła wychodzi z bioder, jak podczas ćwiczenia martwy ciąg na prostych nogach i, jeśli je prawidłowo wykonamy, pobudzimy nogi (głównie tylną część ud, pośladki, ale także mięśnie czworogłowe, znajdujące się z przodu uda), mięśnie między łopatkami (podczas całego ćwiczenia barki powinny byś ściągnięte do tyłu i w dół, czyli ustabilizowane) oraz bardzo silnie brzuch.

Błędem jest, jeśli ktoś czuje dolny odcinek kręgosłupa, bo to znaczy, że nie napina odpowiednio pośladków i brzucha podczas tego ćwiczenia!!!







Larafit, Fitness klub, aerobik, joga, Tomaszów Lubelski, Zamość, Dieta, odchudzanie, siłownia, kulturystyka, zumba, taniec