PILOXING

DrukujEmail

PILOXING
POŁĄCZENIE BOXU - TAŃCA - METODY PILATES

Piloxing to trening interwałowy, którego celem jest wprowadzenie organizmu na wysokie obroty, a następnie stopniowe jego wyciszenie, dzięki czemu metabolizm maksymalnie przyśpiesza, a zbędny tłuszczyk jest spalany także po zakończeniu ćwiczeń.

Trening piloxing zaczyna się od intensywnych ćwiczeń, podczas których wykonuje się ciosy bokserskie (tzw. boksowanie z cieniem), które pobudzają krążenie krwi i podnoszą temperaturę mięśni. Następnie przechodzi się do tańca, który łączy się z łagodnymi figurami pilatesu.



http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/piloxing-nie-tylko-na-odchudzanie-efekty-treingu-piloxing-wideo_36227.html
To rewelacyjny system ćwiczeń, dzięki któremu Twoje ciało stanie się silne, smukłe i elastyczne, sylwetka zyska elegancję, a Twój kręgosłup znakomitą ochronę przed przeciążeniami i dolegliwościami.
Jest to dynamiczny trening interwałowy, spalający mnóstwo kalorii. Rozpoczyna się treningiem cardio z elementami boksu w rytm porywającej muzyki. Następnie przechodzi się do tańca z elementami metody Pilates.
Boks, taniec i ćwiczenia pilates, wykonywane jedno po drugim i bez przerwy, pomagają nie tylko "wyrzeźbić" piękne ciało, lecz także wzmacniają psychicznie, dają wewnętrzną siłę i poczucie kobiecości. Nic więc dziwnego, że piloxing pokochały gwiazdy Hollywood, takie jak Hilary Duff, Vanessa Hudgens czy Kirsten Dunst.

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/piloxing-nie-tylko-na-odchudzanie-efekty-treingu-piloxing-wideo_36227.html

Piloxing to trening interwałowy, którego celem jest wprowadzenie organizmu na wysokie obroty, a następnie stopniowe jego wyciszenie, dzięki czemu metabolizm maksymalnie przyśpiesza, a zbędny tłuszczyk jest spalany także po zakończeniu ćwiczeń.

Trening piloxing zaczyna się od intensywnych ćwiczeń, podczas których wykonuje się ciosy bokserskie (tzw. boksowanie z cieniem), które pobudzają krążenie krwi i podnoszą temperaturę mięśni. Następnie przechodzi się do tańca, który łączy się z łagodnymi figurami pilatesu.



http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/piloxing-nie-tylko-na-odchudzanie-efekty-treingu-piloxing-wideo_36227.html

Piloxing to trening interwałowy, którego celem jest wprowadzenie organizmu na wysokie obroty, a następnie stopniowe jego wyciszenie, dzięki czemu metabolizm maksymalnie przyśpiesza, a zbędny tłuszczyk jest spalany także po zakończeniu ćwiczeń.

Trening piloxing zaczyna się od intensywnych ćwiczeń, podczas których wykonuje się ciosy bokserskie (tzw. boksowanie z cieniem), które pobudzają krążenie krwi i podnoszą temperaturę mięśni. Następnie przechodzi się do tańca, który łączy się z łagodnymi figurami pilatesu.



http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/piloxing-nie-tylko-na-odchudzanie-efekty-treingu-piloxing-wideo_36227.html

Piloxing to trening interwałowy, którego celem jest wprowadzenie organizmu na wysokie obroty, a następnie stopniowe jego wyciszenie, dzięki czemu metabolizm maksymalnie przyśpiesza, a zbędny tłuszczyk jest spalany także po zakończeniu ćwiczeń.

Trening piloxing zaczyna się od intensywnych ćwiczeń, podczas których wykonuje się ciosy bokserskie (tzw. boksowanie z cieniem), które pobudzają krążenie krwi i podnoszą temperaturę mięśni. Następnie przechodzi się do tańca, który łączy się z łagodnymi figurami pilatesu.



http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/piloxing-nie-tylko-na-odchudzanie-efekty-treingu-piloxing-wideo_36227.html

Piloxing to trening interwałowy, którego celem jest wprowadzenie organizmu na wysokie obroty, a następnie stopniowe jego wyciszenie, dzięki czemu metabolizm maksymalnie przyśpiesza, a zbędny tłuszczyk jest spalany także po zakończeniu ćwiczeń.

Trening piloxing zaczyna się od intensywnych ćwiczeń, podczas których wykonuje się ciosy bokserskie (tzw. boksowanie z cieniem), które pobudzają krążenie krwi i podnoszą temperaturę mięśni. Następnie przechodzi się do tańca, który łączy się z łagodnymi figurami pilatesu.



http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/piloxing-nie-tylko-na-odchudzanie-efekty-treingu-piloxing-wideo_36227.html
PILATES
Ćwiczenia Pilates koncentrują się wokół rozciągania, naprężania i rozluźniania mięśni. Polegają na wykonywaniu precyzyjnych, ale spokojnych ruchów. Angażują nie tylko duże mięśnie, ale także te najmniejsze i położone głębiej. Stają się one bardziej elastyczne, a dzięki temu cała sylwetka nabiera sprężystości i ładnego, smukłego kształtu.

Podstawą Pilates nie jest ilość powtórzonych ćwiczeń lecz ich jakość. Dlatego ćwicząc Pilates koncentruj się na każdym ruchu, tak ażeby był wykonany prawidłowo. Tylko taki ruch pozwoli osiągnąć zamierzony efekt. Równie ważny w tej metodzie jest prawidłowy oddech. Musi być on skoordynowany z pracą ciała.

Jest to technika uznawana za najbezpieczniejszą i bardzo efektywną, głównie dzięki budowaniu "siły środka" - wzmacnianiu mięśni okołokręgosłupowych i ustawieniu optymalnej linii kręgosłupa. Pilates to również trening mentalny, poprawa kondycji psychofizycznej, poznanie i świadomość własnego ciała, skuteczne odstresowanie się i przede wszystkim satysfakcja z wysiłku! Dzięki tym zajęciom zyskasz prawidłowe nawyki ruchowe, poprawisz postawę ciała oraz będziesz efektywniej i bezpieczniej korzystać z innych aktywności!

W metodzie tej wykorzystuje się również małe piłki mini-ball które pomagają intensywniej wzmacniać, wysmuklać i stabilizować kręgosłup.

Korzyści wynikające z ćwiczeń Pilates to m. in. :

  • smukła sylwetka,
  • płaski brzuch
  • elastyczne, giętkie ciało,
  • chód, gracja przy poruszaniu się,
  • poprawa gorsetu mięśniowego,
  • zdrowy kręgosłup
  • uświadomienie prawidłowych ruchów ciała,
  • nauka prawidłowej postawy.

Piloxing to trening interwałowy, którego celem jest wprowadzenie organizmu na wysokie obroty, a następnie stopniowe jego wyciszenie, dzięki czemu metabolizm maksymalnie przyśpiesza, a zbędny tłuszczyk jest spalany także po zakończeniu ćwiczeń.

Trening piloxing zaczyna się od intensywnych ćwiczeń, podczas których wykonuje się ciosy bokserskie (tzw. boksowanie z cieniem), które pobudzają krążenie krwi i podnoszą temperaturę mięśni. Następnie przechodzi się do tańca, który łączy się z łagodnymi figurami pilatesu.



http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/piloxing-nie-tylko-na-odchudzanie-efekty-treingu-piloxing-wideo_36227.html

Piloxing to trening interwałowy, którego celem jest wprowadzenie organizmu na wysokie obroty, a następnie stopniowe jego wyciszenie, dzięki czemu metabolizm maksymalnie przyśpiesza, a zbędny tłuszczyk jest spalany także po zakończeniu ćwiczeń.

Trening piloxing zaczyna się od intensywnych ćwiczeń, podczas których wykonuje się ciosy bokserskie (tzw. boksowanie z cieniem), które pobudzają krążenie krwi i podnoszą temperaturę mięśni. Następnie przechodzi się do tańca, który łączy się z łagodnymi figurami pilatesu.



http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/piloxing-nie-tylko-na-odchudzanie-efekty-treingu-piloxing-wideo_36227.html

Piloxing to trening interwałowy, którego celem jest wprowadzenie organizmu na wysokie obroty, a następnie stopniowe jego wyciszenie, dzięki czemu metabolizm maksymalnie przyśpiesza, a zbędny tłuszczyk jest spalany także po zakończeniu ćwiczeń.

Trening piloxing zaczyna się od intensywnych ćwiczeń, podczas których wykonuje się ciosy bokserskie (tzw. boksowanie z cieniem), które pobudzają krążenie krwi i podnoszą temperaturę mięśni. Następnie przechodzi się do tańca, który łączy się z łagodnymi figurami pilatesu.



http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/piloxing-nie-tylko-na-odchudzanie-efekty-treingu-piloxing-wideo_36227.html










Larafit, Fitness klub, aerobik, joga, Tomaszów Lubelski, Zamość, Dieta, odchudzanie, siłownia, kulturystyka, zumba, taniec