http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/476727zmieniamy_zycie.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/7860913.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/8451372.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/1935264.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/4383325.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/6344146.jpglink
http://www.larafit.pl/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/404829fitmagazyn3.jpglink

AKTYWNA CIĄŻA

DrukujEmail

Wszystkie przyszłe mamy zapraszamy do uczestnictwa w tych zajęciach.
Program ćwiczeń jest dla przyszłych mam, które aktywnie chcą przygotować się do porodu. Są to zajęcia z elementami pilates, piłek gimnastycznych i jogi, zakończone ćwiczeniami oddechowymi i relaksem. Proponowany trening jest bezpieczny, gdyż został dostosowany do każdego trymestru ciąży. Przeznaczony jest dla już aktywnych mam, jak i tych, które dopiero chcą rozpocząć ćwiczenia. Udział w programie: Zapewnia prawidłowe funkcjonowanie stawów i mięśni, wzmacnia kręgosłup. Poprawia krążenie i oddychanie. Wspomaga trawienie, przeciwdziała zaparciom, zapobiega nadwadze. Wzmacnia odporność organizmu. Łagodzi stany niepokoju, bóle głowy. Pogłębia więź emocjonalną z dzieckiem. Pobudza wydzielanie się "hormonów szczęścia" – endorfin. Gimnastyka dla kobiet w ciąży pozwoli ci zwiększyć tolerancję na wysiłek w czasie ciąży i podczas porodu. Jeśli przed zajściem w ciąże aktywnie ćwiczyłaś, możesz zacząć gimnastykę od początku ciąży, jeśli nie ćwiczyłaś nigdy, najlepszy czas na ćwiczenia to 4-8 miesiąc.






Larafit, Fitness klub, aerobik, joga, Tomaszów Lubelski, Zamość, Dieta, odchudzanie, siłownia, kulturystyka, zumba, taniec